O nás

Anett_profil_UPR_upr

"A" jako Aneta. 

Jo, to je moje jméno. Neskromně se hlásím k tomuhle webu i celé značce AAGAARD. Inspirací ke všemu, co v práci dělám, je moje rodina, kvalitní jídlo a víno. A káva samozřejmě!

Ke šperkům, jak to tak často bývá, mě přivedla náhoda. Je to už pár let zpátky, kdy jsem poprvé otevřela online obchod se německou značkou Engelsrufer (Andělské zvonky). Tenkrát naprosto nepolíbená v oboru i v obchodním světě to byla hlavně zábava a zvědavost, co mě hnalo kupředu. Postupně jsem si uvědomila, že se to proměnilo v práci, a tak se oba světy spojily v jeden.  Co víc si přát, no ne?

Jsem umanutá. Názor na vztah k zákazníkovi mám jasný. On je na prvním místě a všechno mu musí být podřízeno. Jinak není spokojený a já tím pádem také ne. To rozhodlo... chtěla jsem mít značku, jejíž tvář můžu budovat sama podle svých přesvědčení a pravidel. A stát si za úspěchy i pády.

Takže?

"A" jako AAGAARD.

AA_acko

Když jsem hledala značku pro české publikum, došlo mi, že nabízených pánských šperků je poskrovnu. Dánští designéři jsou svou elegancí a čistotou proslulí, a tak byla volba jasná. AAGAARD.

  • Příjemné materiály - dřevo, kůže, ocel, nylon, pryž, 
  • kvalitní a důkladné zpracování - zapínání s trojí ochranou (3BP),
  • každý šperk originál - spojení náramku nebo náhrdelníku s vybranými korálky sestavíte jedinečný kousek, vyjadřujete vlastní styl.


Stačí náramek, pár korálků do sbírky a vytvoříte si na každý den jiný šperk. To se nikdy neokouká!

A jestli jste nedočkaví jako já, můžete hned začít. TADY :)

aagaard-about-soldier

SOLIDARITA. TO JE FROM SOLDIER TO SOLDIER

Mám radost, když něco dává hlubší smysl, širší rozměr. Za touto kolekcí šperků totiž stojí silný lidský příběh.

Vojáci sloužící v Afghánistánu ztratili v boji svého kamaráda. Aby podpořili pozůstalou rodinu, začali plést náramky z padákové šňůry (tzv. paracordu) a prodávali je v armádě jako symbol solidarity a soudržnosti. Výtěžek z prodeje pak věnovali manželce padlého vojáka, která s malým synem zůstala bez prostředků.

Postupně se nápad rozšířil i mimo armádu a dnes kolekce zahrnuje náramky pro celou rodinu. Smysl a symbolika ovšem zůstala stejná. Proto z prodeje každého náramku FROM SOLDIER TO SOLDIER věnujeme 10% organizaci POMOC V TÍSNI. 

#neninamtolhostejne

A vám?

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.